יום שבת, 11 בינואר 2014

otterbox defender כיסויים לגלקסי 5 להגנה מקסימאלית.


כמו שנכתב, קיימים 3 סוגי כיסויים לגלקסי 5. כיסויי הפלסטיק הזולים והלא מומלצים, כיסויי הסיליקון או שתי השכבות המומלצים לרוב המשתמשים, וכיסויים לגלקסי 5 בעלי הגנה מקסימאלית. בכתבה הזו נעסוק בעיקר בסוג השלישי.



כיסויים לגלקסי 5 שמציעים הגנה מקסימאלית עשויים עפ"ר מספר שכבות שונות של חומרים. הם כוללים שכבת סיליקון איכותית המונעת זעזועים ופגיעה במכשיר, שכבת פלסטיק קשיח במיוחד להגנה בזמן נפילות, ריפוד פנימי ולעיתים גם מגן מסך לגלקסי 5 כחלק אינטגראלי מהכיסוי. הכיסוי הידוע ביותר לגלקסי 5 מבין הכיסויים להגנה מקסימאלית הוא ללא ספק האוטרבוקס דיפנדר. הנצר האחרון בשושלת סדרת הדיפנדר של חברת אוטרבוקס האמריקאית דומה במבנהו לחבריו לסדרה למכשירים אחרים. גם הוא בנוי ממגן מסך קשיח המחובר לכיסוי, מעטפת סיליקון אשר מגינה על הגלקסי 5 וכוללת מדפונים למניעת חדירה של אבק ליציאות המכשיר, שלד מפלסטיק קשיח במיוחד ואפילו נרתיק נשיאה עם קליפס לחגורה.


הכיסויים המאסיביים לגלקסי 5 אולי לא מתאימים לכל אחד, אך ללא ספק מי שצריך את ההגנה המקסימאלית למכשיר שלו ימצא את הכיסויים  החזקים לגלקסי 5 יקרים מפז. מאידך, רוב האוכלוסיה שרוצה לשמור על המכשיר שלה מוגן אך לא מסורבל, יעדיף כיסוי סיליקון איכותי או כיסוי דו שכבתי לגלקסי 5 שלו. כיסויים לגלקסי 5 שמתאימים במיוחד למי שמחפש הגנה טובה ללא פגיע בעיצוב המכשיר ימצא את מבוקשו בכיסויי חברת סקץ', חברת קיס מייט ועוד. כך שלמרות העושר האדיר והמבחר הגדול של כיסויים לגלקסי 5 ניתן לבחור בקלות את הכיסוי המתאים לנו מבחינת הגנה, עיצוב ומחיר.