יום ראשון, 26 באפריל 2015

מגן מסך לגלקסי 6 אדג

אם אתם מחפשים מגן מסך לגלקסי 6 אדג שמכסה את כל המסך כולל הצדדים הקעורים של הגלקסי S6 אדג שלכם, ללא ספק הכיסוי של ענקית הכיסויים לסמארטפונים והמגני מסך PURE GEAR הוא המגן מסך המשולם לסמארטפון שלכם.

בניגוד למגן מסך זכוכית לגלקסי 6 אדג שלא מכסה את כל המסך וגם בקושי רב נדבק, ולא מספק הגנה מלאה, מגן מסך הסילקון מסדרת PUREGEAR PURETEK RETAIL ROLL ON SCREEN SHIELD מכסה 100 אחוז מהמסך.
להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר iphonecover.co.il 

מגן מסך נגד שברים מהחזקים בעולם 3 שכבות הגנה למסך העדין של הסמסונג גלקסי S6 אדג EDGE


יום שישי, 24 באפריל 2015

מטען אלחוטי לגלקסי 6 / גלקסי S6 אדג


iOttie Easy Flex Wireless Qi Standard Car Mount Charger for Galaxy S6/S6 Edge
מטען אלחוטי לגלקסי 6  / 6 אדג הטוב בעולם, מטעין עם כיסוי לגלקסי 6 עבה וגם עם כיסוי דק באופן מהיר ומושלם של המותג האמריקאי iottie.אם אתם רוצים ליהנות מטעינה אלחוטית ברכב ללא ספק iOttie Easy Flex Wireless לסמסונג גלקסי S6 וגם לסמסונג גלקסי S6 אדג הוא המוצר המושלם. גם מטען מהיר לרכב וגם מעמד איכותי מהחזקים בעולם לרכב ל SAMSUNG GALAXY S6 / S6 EDGE
 להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו ישירות לאתר היבואן iphonecover.co.il 






יום חמישי, 9 באפריל 2015

מגן שקוף לגלקסי 6 Case-Mate Naked Tough

"כיסוי לגלקסי 6 שקוף"
Case-Mate Naked Tough Case for Samsung Galaxy S6 כיסוי מגן לגלקסי 6 הכולל 2 שכבות הגנה מעולות, הגנה למסך באמצעות באמפר מיוחד המקיף את מסך הגלקסי 6 וחלק אחורי להגנה על חלקו האחורי של הסמסונג גלקסי 6. 
Case-Mate Naked Tough כיסוי לגלקסי 6 תוצרת ארה"ב גם הגנה מעולה וגם שקיפות מדהימה לשמירה על מראה המקורי של הסמסונג גלקסי S6 שלנו. אז אם אתם מחפשים כיסוי לגלקסי 6 דו שכבתי דק וחזק ללא ספק Case-Mate Naked Tough לגלקסי 6 הוא הכיסוי המושלם. להשיג את המגן המקורי באתר iphonecover.co.il


כיסוי לגלקסי 6 שקוף PUREGEAR ארה"ב

PureGear Slim Galaxy S6
"כיסוי לגלקסי 6" חזק דק והכי חשוב שקוף לשמירהעל מראה מקורי של מכשיר הגלקסי 6 החדש. אם אתם מחפשים מגן שקוף לגלקסי 6 ללא ספק כיסוי מגן puregear galaxy s6 הוא הכיסוי הטוב בעולם, הוא עומד בסטנדרטים אמריקאיים גבוהים ומציע הגנה מעולה למסך וגם לחלקו האחורי של הגלקסי 6 
אז אם מחפשים כיסוי שקוף יוקרתי חזק ועמיד שגם מספק הגנה מעולה נגד נפילות, מכות, חבטות ושברים ללא ספק PureGear Slim Galaxy S6 הוא הכיסוי הנכון עבורכם.
להשיג את הכיסוי המקורי באתר iphonecover.co.il או
בטלפון 072-28-28-236 




יום שלישי, 7 באפריל 2015

מעמד לרכב לגלקסי 6 הטוב בעולם iottie

iottie easy one touch 2 זרוע לרכב לגלקסי 6
אם אתם מחפשים את הזרוע / תושבת / מעמד לרכב לגלקסי 6 הטוב בוהחזק ביותר בעולם, שלא נופל בשמש, עמיד במיוחד, נצמד לדשבורד באופן עוצמתי באמצעות טכנולוגיה של חברת iottie  האמרקאית ללא ספק הזרוע של המותג iottie easy one touch 2 היא הזרוע הטובה ביותר בעולם לרכב שלכם.
להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר היבואן 
iphonecover.co.il
5 שנים אחריות בישראל, היזהרו מזיופים דומים ורכשו רק את הזרוע המקורית לגלקסי 6 של המותג iottie 
צפו בסרטון לחצו על הלינק זרוע לרכב לגלקסי 6


 

מגן מסך זכוכית לגלקסי 6 מהחזקים בעולם

מגן מסך זכוכית לגלקסי 6 אוטרבוקס אלפא גלאס המגן מסך זכוכית הטוב והחזק בעולם נגד שברים במסך. אם אתם מחפשים את ההגנה הטובה ביותר עבור מכשיר הגלקסי 6 שלכם ללא ספק OTTERBOX ALPHA GLASS GALAXY S6 הוא המגן מסך האולטימטיבי עבור מכשיר הסמסונג גלקסי 6 שלכם. להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו ישירות לאתר iphonecover.co.il 
מגן מסך זכוכית מחוסמת תוצרת ארה"ב עומד בתקנים הכי מחמירים של חברת אוטרבוקס האמריקאית, מגיע עם אחריות לכל החיים.

כיסוי לגלקסי 6 אוטרבוקס דיפנדר המגן החזק בעולם

כיסוי מגן לגלקסי S6 מהחזקים ביותר בעולם אוטרבוקס דיפנדר עכשיו במחיר השקה מיוחד באתר אייפון קאבר iphonecover.co.il
אם אתם מחפשים כיסוי לגלקסי 6 שהוא גם תעודת ביטוח מפני שברים ומכות במסך העדין של הגלקסי 6 ללא ספק אוטרבוקס דיםנדר בעל 5 שכבות ההגנה הוא הכיסוי החזק והטוב ביותר בעולם עבור מכשיר הגלקסי 6 שלכם.
צפו בוידאו בכיסוי החזק בעולם לחצו כאן כיסוי לגלקסי 6 OTTERBOX DEFENDER רכשו כיסוי לגלקסי 6 רק מהיבואן הרשמי בישראל וכך תזכו לרכוש מגן מקורי לגלקסי 6 שלכם עם אחריות של אוטרבוקס בישראל, היזהרו מזיופים.
לרכישה און ליין כנסו לאתר "אוטרבוקס ישראל" או לאתר iphonecover.co.il