יום שישי, 28 בפברואר 2014

כיסוי ארנק לגלקסי 5 iTechCover Leather Wallet

מחיר שובר שוק 99 ש"ח + מגן מסך חינם + משלוח חינם
את מותג הכיסויים iTechCover מייבאת לישראל באופן בלעדי חברת אייפון קאבר ישראל 
כיסוי הדגל של חברת iTechCover מבית היבואן הרשמי iphonecover.co.il  נחת בישראל. iTechCover Leather Wallet כיסוי לגלקסי 5 המציע הגנה מעולה משולמת לצד עיצוב מדהים והכי חשוב משמש כארנק לגלקסי 5 עם יכולת אחסון של שטרות כסף, כרטיסי אשראי ורישיון נהיגה. ועכשיו במבצע ענק רכשו כיסוי ארנק לגלקסי 5 ותקבלו מגן מסך לגלקסי 5 מתנה + משלוח חינם בדואר מהיר
(לתושבי גוש דן שליח עד הבית תוך 3 שעות )


שמדברים איתי על הגנה מקסימלית במחיר שפוי אני ישר נזכר בכיסוי ארנק לגלקסי 5, הוא מאחד את כל הכיסויים במוצר אחד. הוא מספק הגנה מקסימלית לגלקסי 5 באמצעות פליפ מיוחד מגנטי ובכך יוצר מעטפת הגנתית גם למסך וגם לשאר חלקי המכשיר. יתרון נוסף של כיסוי לגלקסי 5 ארנק הוא ללא ספק היכולת לצלם, להטעין, לדבר מבלי להוציא את הכיסוי ממקומו.

אוהבים את הכיסוי ? ניתן לרכוש אותו און ליין באתר שלנו "אייפון קאבר ישראל" . או ניתן להגיע למחסן שלנו בתל אביב לאיסוף עצמי.

יום שלישי, 25 בפברואר 2014

מעמד לרכב לגלקסי 5

מעמד לרכב לגלקסי 5  במחיר הזול בישראל רק 69 ש"ח והמשלוח חינם + שנתיים אחריות.
להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר iphonestore.co.il


מעמד לרכב  עובד בשיטה של לחיצת כפתור אחת, בלחיצת כפתור אחת מכשיר הגלקסי 5 ננעל ובלחיצת כתור אחת מכשיר הגלקסי 5 יוצא מהתושבת.
המעמד מקנה בטיחות מרבית בשעת נסיעה ומאפשר כיוונון של הגלקסי 5 ב 360 מעלות, גם אם נרצה להעמיד את מכשיר הגלקסי במאונך או במאוזן לזרוע לא תהיה כל בעיה.

יום שני, 24 בפברואר 2014

כיסוי לגלקסי 5 otterbox commuter

OtterBox Commuter Series Case for Samsung Galaxy S5 כיסוי לגלקסי 5 אוטרבוקס קומיוטר, מגן בעל 3 חלקים מיוחדים להגנה מיוחדת נגד שברים ונפילות במסך הגלקסי 5. להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו ישירות לאתר היבואן הרשמי בישראל iphonecover.co.il 





אני כבר אמרתי את זה הרבה פעמים בעבר, או משהו דומה בכל מקרה לטלפון יקר מגיע כיסוי חזק ואמין בכל שם ומוניטין ללא עוררין.
לכן, כאשר תרכשו סמסונג גלקסי S5  הדבר הראשון שתעשו זה לרכוש כיסוי לגלקסי 5 מסדרת קומיוטר . במהלך שנות הדרכים שלי למותג Otterbox מעולם לא היו לי שום בעיות וכל דור ודור יש כיסויים מסוימים עם תכונות חדשות שהופכות אותם לטובים יותר. אז בחזרה לביקורת וכרגיל נתחיל עם נקודות טובות 
נקודות טובות
מוצק
כפתורים מכוסים רק על ידי גומי
הגנה על המסך
3 שכבות הגנה
מגן מסך לגלקסי 5 מצורף חינם
לא מסורבל כמו כיסויים אחרים.
קל יחסית 
כיסוי תוצרת ארה"ב 
שנתיים אחריות 

לאחרונה Otterbox לוקחת את העיצוב של המגנים שלהם ברצינות יותר ויותר , לא רק שהדור הנוכחי של הכיסויים מגיע במגוון רחב של צבעים , אלא גם בכיסויים שיש להתמודד עם כל מיני יציאות וכפתורים נוספים. כיסוי ה Commuter ל S5 נותן מענה הולם לכל הגלקסי 5

חלק מכם אולי שמע על Otterbox וחלק מכם אולי לא. בעיקרון Otterbox כבר עושה מגוון רחב של כיסויי מגן איתנים לטלפונים חכמים כבר כמה שנים טובות. מקרה Commuter הוא אחד הכיסויים הנמכרים ביותר של החברה.



יום שבת, 22 בפברואר 2014

כיסוי לגלקסי 5 SPIGEN

אם אתם מחפשים כיסוי לגלקסי 5 דק במיוחד , ללא ספק סדרת הכיסויים של היצרנית האמריקאית spigen היא האולטימטיבית ביותר עבורכם. להזמנות חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר מחסן היבואן iphonecover.co.il  

כיסוי לגלקסי 5 דק הוא כיסוי דק מבוקש בקרב חובבי המכשירים הדקים אשר אינם רוצים להגדיל את המכשיר שלהם יתר על המידה, כיסוי דק מאפשר שימוש קל ונוח לעומת כיסויים עבים אך הוא מציע הגנה מינמלית. לכם אם אתם כבר חושבים לרכוש כיסוי מגן דק לגלקסי 5 שלכם כדאי מאוד שתשקלו להוסיף לו מגן מסך זכוכית לגלקסי 5, כך תצרו חבילה מושלמת. גם מגן דק לגלקסי שלכם וגם הגנה גבוהה.
זכרו לכיסוי דק יתרונות רבים אך גם חסרונות רבים, מגן מסך זכוכית מבטל את כל החסרונות.







יום שישי, 21 בפברואר 2014

iottie זרוע לרכב לגלקסי 5 הטובה בעולם

זרוע לרכב קונים רק iottie הזרוע החזקה בעולם נצמדת לדשבורד בקלות, לא נופלת, מגיעה עם אחריות ל 5 שנים, מאפשרת הכנסת והוצאת הגלקסי 5 מהמתקן בלחיצת כפתור אחת, סופר בטיחותית, אינה מסתירה את שדה הראייה, מיוצרת בקוריאה ולא בסין. טכנולוגיה אמריקאית. רוצים את הזרוע לגלקסי 5 הטובה ביותר בעולם במחיר השקה ? חייגו 072-28-28-236 או כנסו לאתר iphonecover.co.il 




יום רביעי, 19 בפברואר 2014

מגן מסך זכוכית לגלקסי 5


הגלקסי 5 הוא מכשיר מעולה, אבל המסך שלו רגיש ושביר. מהי הדרך הטובה ביותר להגן על המסך שלו? מגן מסך לגלקסי 5 כמובן. אך עם המבחר הגדול של מגני מסך לגלקסי 5 אנו נשארים לעיתים עם השאלה איזה מגן מסך לגלקסי 5 הוא הכי טוב? התשובה מפתיעה, מגן מסך מזכוכית מחוסמת לגלקסי 5 הוא המגן הטוב ביותר שיש.

זה נשמע לא טריוויאלי, שמגן מסך לגלקסי 5 צריך להיות מזכוכית, אך זו אינה זכוכית רגילה. מגן מסך מזכוכית לגלקסי 5 עשוי מזכוכית מחוסמת אשר אינה נשרטת (קשיחה יותר מפלדה) אינה נשברת ובמקרה של נפילה היא נסדקת במקום שהמסך של הגלקסי5 5 ינזק. מגן מסך מזכוכית לגלקסי5 יכול להיות הדבר שיציל את המכשיר שלכם מביקור במעבדה להחלפת מסך לגלקסי 5, תהליך יקר ביותר.
מגן מסך זכוכית לגלקסי 5 טוב יותר משאר מגני המסך לגלקסי 5 מכיוון שהוא מגן גם כנגד נפילות ומכות. בעוד מגני המסך הרגילים לגלקסי 5 מציעים הגנה טובה כנגד שריטות, מגני מסך מזכוכית לגלקסי 5 יכולים למנוע שבר במסך בעת נפילה. יתר על כן, מגני מסך רגילים לגלקסי 5 מעוותים מעט את איכות התמונה המוצגת ואילו הזכוכית של מגן המסך לגלקסי 5 מעבירה אותה ללא הפרעה או עיוות כלל.

מגן מסך לגלקסי 5 עבה במקצת בהשוואה למגני מסך רגילים, אך יכולות הטאץ' של המכשיר לא נפגמות כלל והוא ממשיך לשמש כמכשיר סלולארי וכחבר דיגיטאלי ללא הפרעה. מגן מסך מזכוכית לגלקסי 5 נדבק בכח של חשמל סטטי בלבד והוא ניתן להסרה ללא סימני דבק או משקעים אחרים. מגן מסך מזכוכית לגלקסי 5 הוא ללא ספק מגן המסך לגלקסי 5 הטוב ביותר שקיים.

זכרו לאחר שרכשנו כיסוי לגלקסי 5 הגיע הזמן לשריין גם את המסך 

מטען מקורי לגלקסי 5



כל מכשירי הגלקסי 5 מגיעים עם מטען קיר וכבל הטענה. עם זאת, אנשים רבים רוצים להשאיר את המטען מחובר לקיר בביתם, ולטען את המכשיר במקום עבודתם ללא צורך בטלטול המטען לכל מקום. בעלי גלקסי 5 אחרים, לעיתים מאבדים את המטען המקורי או שהוא נשבר להם. לכל מי שמחפש מטען לגלקסי 5 נוסף, הפתרון הפשוט ביותר הוא לרכוש מטען קיר לגלקסי 5. אך יש למטענים לגלקסי 5 מספר חסרונות. מטענים זולים מסין עלולים שלא לעבוד, להתפוצץ, להרוס את המכשיר ע"י יצירת מתח לא נכון או אפילו לגרום לשריפה בבית במקרים קיצוניים. כולנו זוכרים את המשפחה אשר נספתה לפני מספר חודשים כאשר שריפה שפרצה בדירתם, כתוצאה ממטען פגום. מטען לגלקסי 5 איכותי יבטיח זרם קבוע במתח יציב כפי שנדרש להזנת המכשיר. יחד עם כבל טעינה נוסף לגלקסי 5 המכשיר שלכם יהנה מסוללה מלאה תמיד ללא צורך בהתרוצצות מטורפת אחרי מטען פנוי והתחננויות בפני זרים לשימוש במטען שלהם. את המטען לגלקסי 5 הנוסף שלכם אפשר להשאיר מחובר לשקע בעמדת העבודה, או לשאת בתיק שלכם או בכל דרך אחרת. הוא קל משקל ואינו תופס מקום רב. הוא בנוי מחומרים איכותיים המחזיקים שנים בתנאי שימוש נאותים והוא יכול להטעין גם מכשירים אחרים, כמו סמארטפונים, מצלמות, מכשירי ג'י פי אס וכל מכשיר דומה הנטען ע"י USB. זהו אביזר חובה לגלקסי 5 והוא יכול להיות ההבדל בין מכשיר פועל ומוכן לשימוש באופן תמידי, ונסיונות נואלים לצמצום השימוש בסוללה לפני שנגיע למטען לגלקסי 5 שלנו. מטען לגלקסי 5, כבל טעינה מתאים ומכשיר טעון הם ערובה לחיים טובים ופשוטים יותר, ללא שום הפסקה או הפרעה לשימוש.

מטען לגלקסי 5


הגלקסי 5 כבר הגיע לידיכם, הספקתם לשחק עימו, להוריד את כל התכנות שרציתם ולהפוך אותו לכלי עבודה מקצועי. אך יש עימו בעיה אחת חמורה, הסוללה שלו לא מספיקה ליום עבודה מלא. הבעיה הזו קיימת לא רק בגלקסי 5 שלכם, כמעט כל סמארטפון בעולם סובל מחיי סוללה קצרים. הפתרון – הטענה של הגלקסי 5 שלכם במהלך היום. כדי שתוכלו להסתובב בכל מקום עם סוללה מלאה וללא חשש לכיבוי המכשיר עליכם להצטייד בערכת הטענה לגלקסי 5. המטענים לגלקסי 5 הם מטען קיר איכותי לבית, מטען למצת הרכב וכבל הטענה לגלקסי 5. עם שלושת הפריטים הללו תוכלו להטעין את הגלקסי 5 שלכם בכל מקום ובכל זמן. אם אתם במכונית שלכם בדרך לעבודה, בדרך מהעבודה או בטיול, במקום העבודה שלכם, בבית או אצל חברים. שלושת הפריטים להטענה של הגלקסי 5 קלי משקל וניתנים לניוד בתוך תיק, ארנק או שקית. כל שצריך לעשות הוא לחבר את המטען לקיר, או המטען למצת הרכב, לחבר את כבל ההטענה ולטעון את המכשיר. המטענים לגלקסי 5 מהירים וממלאים את הסוללה כולה תוך מספר שעות. הם עשויים מחומרים איכותיים ומתאימים לכל דרישות התקן הקיימות, אלו לא המטענים הסינים שמתפוצצים אחרי שבועיים.

יחד עם ערכת ההטענה לאייפון 5 תוכלו להסתובב זמן לא מוגבל עם המכשיר ללא חשש שהסוללה שלו תיגמר באמצע היום, ובדיוק כאשר יש לכם שיחה חשובה לעשות. בזמן ההטענה של הגלקסי 5 ניתן להשתמש במכשיר, אם זה כג'י פי אס ברכב, מסך לצפייה בווידאו או משחק רגיל, תוכלו לבצע את כל הפעולות הרגילות שלכם עם המכשיר, בזמן שהסוללה שלו מתמלאת. ערכת ההטענה לגלקסי 5 היא הדבר הכי טוב שיקרה לחבר הדיגיטאלי שלכם, באחריות. היא תאפשר לכם למצות את מלוא הפוטנציאל מהמכשיר שלכם ולא להגביל אתכם בשימוש בו כלל.

כיסוי לגלקסי 5 שקוף

.
הכיסוי לגלקסי 5 מבית קייס מייט, הנייקד טאף (עירום וקשוח בתרגום חופשי) הוא אחד הכיסויים לגלקסי  5 המעניינים ביותר שיצא לי להכיר לאחרונה. מצד אחד הוא דקיק וחצי שקוף, כפי שמציין ה"עירום" בשמו, ומצד שני הוא מציע הגנה מעולה מפני מכות ונפילות, החלק של ה"קשוח". המגן לגלקסי 5, בנוי בתצורה הקלאסית של שני חלקים המשתלבים זה בזה. הוא כולל באמפר פלסטי שמקיף את המכשיר מצדדיו, וכולל גישה נוחה ליציאות וכפתורי מתכת מעל כפתורי המכשיר, ושכבת הגנה שקופה לגב. שכבת הגב היא המגנה מפני שריטות ודקירות שונות לגב המכשיר ואילו הבאמפר בנוי לספוג אנרגיה בזמן נפילה ולמנוע זעזועים למכשיר. השילוב המוצלח הזה יותר כיסוי לגלקסי 5 שמצליח להיות דק, אופנתי ואיכותי בעת ובעונה אחת.
חלקו הקדמי של הבאמפר, החלק שמקיף את המסך, מוגבה מעט מעל פני המכשיר כדי למנוע פגיעה במסך היקר של הגלקסי 5 בעת נפילה על הפנים, וכדי לשמור על המסך מפני שריטות כאשר הוא מונח ונגרר על פני שולחן. הכיסוי לגלקסי 5 כולל פתח גדול למצלמה ולפלאש, כניסה לכבל הטענה, וגישה נוחה לכל יציאות המכשיר ולכפתורים השונים. הכיסוי לגלקסי 5 מחוספס מעט כדי שירגיש בטוח ביד ולא יחליק, אך הוא חלק מספיק כדי לא להיתקע בתוך כיס המכנסיים. המגן לגלקסי 5 מספק הגנה טובה מאוד במקרה של נפילה אקראית מהיד, השולחן ואף מגובה האוזן ואם תשלבו את הכיסוי לגלקסי 5 יחד עם מגן מסך איכותי לגלקסי 5 תוכלו להגן על המכשיר שלכם בצורה מלאה וללא חשש מפני נפילות, מכות, שריטות ושאר מרעין בישין. זהו אחד הכיסויים לגלקסי 5 המוצלחים ביותר שיצא לי לסקור והוא מומלץ עקב העיצוב הנאה שלו, ההגנה שהוא מספק והדקיקות של המגן.

כיסוי לגלקסי 5 חכם

כיסוי ה SMARTCOVER  של סמסונג  לגלקסי 5
הגלקסי 5 הוא הסמארטפון החדש מבית גוגל, אך הוא מיוצר ע"י חברת סמסונג. החברה מייצרת גם כיסויים מעולים לגלקסי 5 והיום אני אסקור אחד מהם, זהו הכיסוי החכם של SUMSUNG
הכיסוי לגלקסי 5 הוא כיסוי אלגנטי ביותר. הוא מגיע בשחור מט או לבן מבריק בלבד, והוא עוטף את המכשיר כמו ספר. חלקו הקדמי נפתח על ציר ומפעיל אוטומאטית את המסך של המכשיר, ואילו הגב של המגן לגלקסי 5 צמוד אליו היטב ולא מאפשר למכשיר לזוז כלל. בגב הכיסוי ישנם חרכים המתאימים בדיוק לעדשת המצלמה ולפלאש, ואלו שאר הכפתורים ניתנים לגישה קלה גם כאשר הכיסוי סגור. ניתן לשלוט בקלות על עוצמת הקול של המכשיר למשל, ללא צורך בהדלקתו.
חלקו הקדמי של המגן לגלקסי 5 נצמד בעזרת מגנט למכשיר וכאשר הוא סגור הוא מגן על המסך הרגיש של הנקסוס 5 מפני פגיעה או נפילה. הכיסוי לנקסוס 5 עשוי מחומר רך דמוי עור ונח לאחיזה. באשר מחזיקים אותו ביד ישנה הרגשה של איכות גדולה מצד אחד, והרגשת ביטחון שהכיסוי לגלקסי 5 נוסך מצד שני. זהו מגן לגלקסי 5 שיצליח להגן על המכשיר שלכם מכל פגיעה סבירה, בין אם זו נפילה מהשולחן, מגובה האוזן, או שריטה מחפץ חד במסך העדין של המכשיר. הכיסוי לגלקסי 5 מבית LG הוא כיסוי מעולה, אלגנטי, דק ואיכותי. הוא אמנם לא זול, אך לעניות דעתי מי שמחפש את כלי העבודה האולטימטיבי (הגלקסי 5 כמובן), צריך לדאוג גם להגן עליו מפני השפעות כח המשיכה ומפני אסונות בלתי צפויים אחרים כמו שפשוף על פני השולחן או כנגד מפתחות