יום רביעי, 19 בפברואר 2014

מגן מסך זכוכית לגלקסי 5


הגלקסי 5 הוא מכשיר מעולה, אבל המסך שלו רגיש ושביר. מהי הדרך הטובה ביותר להגן על המסך שלו? מגן מסך לגלקסי 5 כמובן. אך עם המבחר הגדול של מגני מסך לגלקסי 5 אנו נשארים לעיתים עם השאלה איזה מגן מסך לגלקסי 5 הוא הכי טוב? התשובה מפתיעה, מגן מסך מזכוכית מחוסמת לגלקסי 5 הוא המגן הטוב ביותר שיש.

זה נשמע לא טריוויאלי, שמגן מסך לגלקסי 5 צריך להיות מזכוכית, אך זו אינה זכוכית רגילה. מגן מסך מזכוכית לגלקסי 5 עשוי מזכוכית מחוסמת אשר אינה נשרטת (קשיחה יותר מפלדה) אינה נשברת ובמקרה של נפילה היא נסדקת במקום שהמסך של הגלקסי5 5 ינזק. מגן מסך מזכוכית לגלקסי5 יכול להיות הדבר שיציל את המכשיר שלכם מביקור במעבדה להחלפת מסך לגלקסי 5, תהליך יקר ביותר.
מגן מסך זכוכית לגלקסי 5 טוב יותר משאר מגני המסך לגלקסי 5 מכיוון שהוא מגן גם כנגד נפילות ומכות. בעוד מגני המסך הרגילים לגלקסי 5 מציעים הגנה טובה כנגד שריטות, מגני מסך מזכוכית לגלקסי 5 יכולים למנוע שבר במסך בעת נפילה. יתר על כן, מגני מסך רגילים לגלקסי 5 מעוותים מעט את איכות התמונה המוצגת ואילו הזכוכית של מגן המסך לגלקסי 5 מעבירה אותה ללא הפרעה או עיוות כלל.

מגן מסך לגלקסי 5 עבה במקצת בהשוואה למגני מסך רגילים, אך יכולות הטאץ' של המכשיר לא נפגמות כלל והוא ממשיך לשמש כמכשיר סלולארי וכחבר דיגיטאלי ללא הפרעה. מגן מסך מזכוכית לגלקסי 5 נדבק בכח של חשמל סטטי בלבד והוא ניתן להסרה ללא סימני דבק או משקעים אחרים. מגן מסך מזכוכית לגלקסי 5 הוא ללא ספק מגן המסך לגלקסי 5 הטוב ביותר שקיים.

זכרו לאחר שרכשנו כיסוי לגלקסי 5 הגיע הזמן לשריין גם את המסך 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה